Diensten of producten worden steeds meer aangeboden in een abonnementsvorm. De gemakken van abonnementen worden door steeds meer mensen omarmt. Kan jouw business ook aanhaken aan deze trend?
Met het subscription business model verhoog je de gemiddelde customer lifetime value.
Welk product of welke dienst wil je in abonnementsvorm aanbieden? Voor fysieke producten maken we gebruik van andere tools dan bij abonnementen op diensten of voor SaaS (Software as a Service) ondernemingen.
Na het kiezen van de juiste tools en software wordt het subscription business model geïmplementeerd. De module wordt ingebouwd en getest met proefabonnementen.
De abonnement worden in gebouwd in de website en de facturatiecyclus wordt ingesteld. Denk hierbij aan de frequentie: wordt het abonnement wekelijks, maandelijks, per kwartaal of zelfs jaarlijks verlengd?
Als de abonnementen eenmaal online staan zijn een dagelijks actieve klantenservice en het automatiseren van e-mailmarketing essentieel. Ook met de implementatie hiervan begeleiden we graag.
Bekijk dan eens de succesverhalen van onze klanten.
Wij helpen bedrijven in
Boek een 100% gratis en vrijblijvend strategiegesprek met een van onze experts (t.w.v. €600). Dit is uitsluitend voor mensen die de groei van hun bedrijf serieus nemen. Nog enkele gratis plekken beschikbaar in maart.