Subscription business model

Producten of diensten als abonnement verkopen?

Diensten of producten worden steeds meer aangeboden in een abonnementsvorm. De gemakken van abonnementen worden door steeds meer mensen omarmt. Kan jouw business ook aanhaken aan deze trend?

Plan gratis brainstorm
negen logo's van hulpprogrammas

Roadmap naar een succesvol subscription business model

Met het subscription business model verhoog je de gemiddelde customer lifetime value.

Wat is het abonnement?

Welk product of welke dienst wil je in abonnementsvorm aanbieden? Voor fysieke producten maken we gebruik van andere tools dan bij abonnementen op diensten of voor SaaS (Software as a Service) ondernemingen.

Software implementatie

Na het kiezen van de juiste tools en software wordt het subscription business model geïmplementeerd. De module wordt ingebouwd en getest met proefabonnementen.

Abonnementen creëren

De abonnement worden in gebouwd in de website en de facturatiecyclus wordt ingesteld. Denk hierbij aan de frequentie: wordt het abonnement wekelijks, maandelijks, per kwartaal of zelfs jaarlijks verlengd?

Automation & customer service

Als de abonnementen eenmaal online staan zijn een dagelijks actieve klantenservice en het automatiseren van e-mailmarketing essentieel. Ook met de implementatie hiervan begeleiden we graag.

Jouw product of dienst in abonnementsvorm?

Plan een gratis brainstorm en ontdek wat het subscription business model kan bieden voor jouw onderneming!

negen logo's van hulpprogrammas
rens staand voor kantoor binnen
rens staand voor kantoor binnen

"Inzicht in de mogelijkheden van abonnementen in jouw business?"

Rens Hageman
Bedankt! Bericht succesvol verstuurd!
Oops! Er ging iets mis!

Nog niet overtuigd?

Bekijk dan eens de succesverhalen van onze klanten.