Adverteren op social media is niet meer weg te denken. Adverteren op deze kanalen maakt het mogelijk om een brede of juist specifieke doelgroep te bereiken.
Door visuele content en pakkende copywriting te combineren versla je de concurrentie met!
Bereik de juiste doelgroep via de verschillende kanalen.
Facebook Advertising is een krachtig platform waarmee je een grote doelgroep kunt bereiken met unieke content. Het is het perfect platform om mensen kennis te laten merken met jouw brand, dienst of product, zonder dat ze er actief naar op zoek zijn.
Instagram Advertising is een krachtig platform, waarmee je een grote doelgroep kan bereiken met unieke content. Het valt onder hetzelfde schuitje als Facebook Advertising, tegenwoordig onder de verzamelnaam: Meta.
Adverteren op LinkedIn is een kanaal dat veel rendement kan opleveren voor zakelijk producten en diensten. Met name voor business-to-business bedrijven zit er veel potentie in het adverteren op LinkedIn
Steeds meer bedrijven adverteren via dit relatief nieuwe kanaal. Adverteren op TikTok is een ideaal kanaal om de jongere doelgroep te bereiken. Met advertenties die veel weg hebben van 'user generated content' kun je groote resultaten behalen.
👥 Groot bereik van een (nieuwe) doelgroep
↪️ Retargeting van een doelgroep
🔍 Tussentijds bijstellen van de advertenties
💶 Budget naar keuze
📣 Op een creatieve manier jouw merk, product of dienst uitlichten
Wij helpen bedrijven in
Boek een 100% gratis en vrijblijvend strategiegesprek met een van onze experts (t.w.v. €600). Dit is uitsluitend voor mensen die de groei van hun bedrijf serieus nemen. Nog enkele gratis plekken beschikbaar in maart.
Bekijk dan eens deze succesverhalen van onze klanten op het gebied van conversieoptimalisatie.