Wanneer iemand een zoekopdracht uitvoert in Google, worden de pagina's die volgens Google het meest relevant zijn bovenaan in de zoekresultaten getoond.
Met zoekmachine optimalisatie (SEO) zetten we ons in om jouw website zo hoog mogelijk in deze resultaten weer te geven. Zo weet de doelgroep de website op organische wijze te bereiken.
Tijdens de processen van zoekmachine optimalisatie onderscheiden we deze onderdelen.
On-page optimalisatie is de eerste stap naar een succesvolle internet marketing campagne. Zichtbare content op je website geoptimaliseerd. Grijp de aandacht van jouw bezoekers.
Technische SEO houdt in dat we de techniek van de website zo goed mogelijk optimaliseren om de ranking in zoekmachines te verbeteren. Hieronder valt bijvoorbeeld het verkleinen van de laadtijd van de website.
Met local SEO zorgen we ervoor dat de vertoning van het bedrijf op lokaal gebied zo goed mogelijk wordt weergegeven. Hiervoor optimaliseren we Google Mijn Bedrijf en plaatsen we stukken structured data in de code van de website.
Tijdens het off-page SEO proces voeren we optimalisaties door in de website die niet direct zichtbaar zijn aan het oppervlakte, maar wel door de crawlers van Google worden meegenomen. Daarnaast zorgen we met link building voor het verkrijgen van externe links naar de website.
Niet ieder bedrijf kan dezelfde groeistrategie hanteren. Een campagne die aanslaat voor bedrijf A kan voor bedrijf B de plank volledig misslaan.
Door een strategie uit te denken die past bij jouw business zorgen we er samen voor dat de juiste kanalen worden ingezet om jouw doelgroep te bereiken, en jouw bedrijfsdoelstellingen te behalen!
Deze cases zijn een greep uit de projecten die wij hebben uitgevoerd voor onze klanten.
Wil jij weten waar je huidige website steken laat vallen op het gebied van SEO? Vraag dan een gratis SEO analyse aan en krijg inzicht in de verbetermogelijkheden!