Een mooie website leidt niet direct tot meer leads of conversies. Het gaat over het totale plaatje van de customer journey.
Daarom bieden we de dienst 'conversieoptimalisatie'. Dit is de optimalisatie van een website om meer conversies (= meer sales) te genereren.
Samen doorlopen we het stappenplan en nemen je mee tijdens het volledige proces.
Wat zegt de huidige beschikbare data over het aantal conversies van jouw webshop? Data is king Zonder data zijn aanpassingen in de website losse flodders. Data is dus een kernfactor om te meten of de optimalisatie positief of negatief heeft uitgepakt.
Een mooie website leidt niet direct tot meer conversies. Het is belangrijk dat de customer journey logisch is ingedeeld en gericht op het doel: conversies. De journey doorlopen we en in kaart gebracht.
Met de inzichten die we halen uit de data-analyse en het in kaart brengen van de customer journey worden er test en hypotheses opgesteld. Vervolgens worden de test geïmplementeerd op de live website.
Na een vooraf vastgesteld periode van testen worden de analytische gegevens van vóór en ná de test naast elkaar gelegd en vergeleken. Hierdoor kunnen we conclusies trekken en de aanpassingen definitief maken of herstellen.
📦 Dezelfde bezoekers, meer bestellingen
🎉 Meer sales
💻 Betere merkbeleving
Plan een vrijblijvend optimalisatie consult in en kom er achter welk kleine aanpassingen in jouw website kunnen zorgen voor een hogere waarde van je websitebezoekers.
Bekijk dan eens deze succesverhalen van onze klanten op het gebied van conversieoptimalisatie.