Branding gaat niet alleen over het tonen van je logo. Het gaat over een huisstijl van kleuren, visie, missie en uiteraard copywriting (tekstgebruik). Een eenduidig gebruik van de verschillende elementen zorgt voor een sterke branding.
Bij copy van jouw merk is het belangrijk om de juiste tone of voice aan te nemen. De tone of voice is de manier waarop teksten worden geschreven en hoe een doelgroep wordt aangesproken. Elk bedrijf is uniek en daarbij de bijbehorende doelgroep(en).
Door deze elementen als uitgangspunt te nemen bij alle uitingen van je merk, zorgen we er samen voor dat de brand messages altijd aansluiten bij de doelgroep en gericht zijn op het gewenste resultaat.
Elk bedrijf wil zich goed positioneren en profileren in de markt. Content creatie is hierbij een belangrijk onderdeel. Welk gevoel wil je opwekken bij de doelgroep? Het brand is het uitgangspunt van alle communicatie naar buiten.
Bij copywriting is het belangrijk om de juiste tone of voice aan te nemen. De tone of voice is de manier waarop teksten worden geschreven en hoe een doelgroep wordt aangesproken. Dit is hoe de doelgroep je brand message ontvangt.
In bij alle commerciële uitingen wil je de lezer prikkelen en aansporen tot actie. Welke doelgroep wil je bereiken? En wat activeert deze doelgroep? Door dit goed in kaart te brengen kunnen we call to actions creëren die écht effect hebben!
Psychologie is iets wat veel toegepast wordt in de wereld van marketing. Mensen associëren vormen, kleuren en geluiden vaak met en gevoel of emotie. Door slim gebruik te maken van deze elementen in de content beïnvloeden we de doelgroep.
Wil je betere content voor je doelgroep publiceren? Plan een gratis consult in en ontvang tips hoe je jouw doelgroep de juiste kant op kunt sturen.