Ben jij opzoek naar nieuwe professionals, naamsbekendheid of nieuwe registraties voor je evenement? Dan is LinkedIn Ads misschien iets voor jou. Hieronder nemen we je mee in het proces.
LinkedIn heeft zich de laatste jaren sterk ontwikkeld en beschikt momenteel over heel veel data, door deze data kan jij gemakkelijker bij je doel komen.
Dit is bij ons voor elke klant natuurlijk weer anders: Wil jij bezoekers naar je evenement leiden of ben jij opzoek naar een nieuwe chauffeur? Dit zijn twee hele verschillende doelen en hebben ieder een hele verschillende aanpak.
Nadat alles op een rijtje staat kunnen we beginnen met de schets van de benadering, hoe ziet jouw klantpersona eruit en hoe gaan we die benaderen?
Het opmaken van de campagne(s) is de volgende stap. Met een gestructureerde aanpak creëren we advertentiegroepen en advertenties die gericht zijn op de verschillende doelgroepen of segmenten.
Als de campagne online staat zullen we de campagne analyseren en verbeteren waar nodig. Dit is een voortdurend proces. Je bent nooit klaar met optimaliseren. "Aan de weg naar succes wordt altijd getimmerd."
👥 Groot bereik van een (nieuwe) doelgroep
↪️ Retargeting van een doelgroep
🔍 Tussentijds bijstellen van de advertenties
💶 Budget naar keuze
📣 Op een creatieve manier jouw merk, product of dienst uitlichten
Ontdek waar jouw doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken tijdens een gratis social media advertising consult.
Bekijk dan eens deze succesverhalen van onze klanten op het gebied van conversieoptimalisatie.