Bijdragers

Rens Hageman
Oprichter, Designer & Strateeg
Niels Troost
Co-owner

Over Second Nature

Een membership voor de beste duurzame items. Second Nature stelt een kwalitatieve collectie samen, jij kiest jouw favorieten. En elke maand belanden deze items op je deurmat.

De gedachte van duurzaam shoppen, met items die langer meegaan en de natuur minder beschadigen, is wat ze bij de samenleving onder de aandacht willen brengen. Door een membership af te sluiten op verschillende duurzame producten maken ze duurzaam shoppen makkelijker. Sterker nog, het wordt je tweede natuur.

Wat was de klantvraag?

De vraag van de klant was of we een website konden ontwikkelen waar klanten producten kunnen afnemen op subscription basis.

Wat waren de doelstellingen?

  • Een WordPress website bouwen met de mogelijkheid voor klanten om een abonnement af te nemen in de webshop.
  • Voortdurend door kunnen ontwikkelen.

Welke strategie hebben we uitgewerkt?

We zijn van start gegaan met een het maken van een design voor de website binnen de huisstijl zoals deze is aangeleverd in een brandbook van het merk.

Portret van chef Egon van Hoof

We willen met Second Nature gaan groeien, met Groove hebben wij de juiste partner gevonden.

Bob den Haring
Mede-eigenaar